poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kopytko na dobry początek ...

                       Witam wszystkich czytelników!

    Jako,że jest to mój pierwszy wpis nie będę zamieszczała nie wiadomo jakiego długiego i wyczerpującego postu (postaram się coś sklecić w kilku zdaniach <.> ).Na początku przedstawmy się (my=ja).Nazywam się Kasia Spilnyk i mieszkam w województwie Lubuskim ( w Polsce tak dla wyjaśnienia :) ).Uczęszczam do 1 kl. gimnazjum.Od 2 lat jeżdżę konno,lecz końmi interesuje się od małego.Cieszy mnie pomoc innym więc chętnie zajmę się odpowiadaniem na różnorodne,zadawane przez was pytania związane z tematyką mojego bloga.Oczywiście oprócz odpowiedzi na wasze problemy na moim blogu znajdziecie także wiele opisów ras koni oraz ciekawostki z życia tych pięknych zwierząt.Mam nadzieje,że blog się rozwinie i jeśli teraz to czytacie to proszę o odwiedzanie go i śledzenie moich postępów :) Jeśli jest w śród was ktoś,kto ma jakieś uwagi co do mojego bloga to proszę o szczerą krytykę oraz wskazówki dla nowicjuszki <3 Na dziś to tyle,ale niedługo nadejdzie czas na pierwszy "prawdziwy" wpis "Poradni początkującej amazonki" więc nie ma co rozpaczać <.> Życzę wszystkim miłego wieczorka oraz kolorowych snów (choć dopiero po 18.00).Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz