wtorek, 23 grudnia 2014

Chou Chou Chou !!!

                          Merry Christmas Everyone ... !

     Witam i zapraszam! Już jutro!! Już jutro WIGILIA <3 Jak mam być szczera to albo ja już podrosłam i nie wywiera to na mnie aż takiego wrażenia jak kiedyś,albo w tym roku naprawdę nie czuć magii świąt.Jakoś tak mało świątecznie w te święta :( A może u was leżą już puszyste warstwy śniegu? U mnie ciągle pada,ale nie to co trzeba.Zamiast śniegu mam ...... deszcz.No nic święta to święta i trzeba się cieszyć z kolacji z bliskimi,ubierania choinki,pochłaniania niewiarygodnych ilości pierogów oraz innych przysmaków..... a i oczywiście z prezentów!!! :D





Kto chce taki prezent? Ja tak <3










      Oczywiście dla naszych kochanych kuniczków święta także mogą być oczekiwaniem na prezenty :) Bo przecież,który konik nie chciałby takiego podarku?...




    Dziś tak króciutko,bo wiecie święta,wolne,lenistwo ogarnia <3 Na zakończenia chciałam wam wszystkim życzyć wesołych świąt,duuużo prezentów,wiecznej miłości do konisi oraz aby o północy w wieczór wigilijny wasze zwierzaczki przemówiły do was i powiedziały wam jak bardzo was kochają ( lub coś w stylu "Zmień mi karmę bo ta mi nie smakuje" czy "Siku mi się chce chodżmy na spacer")
PS: jako,że święta i tp. postanowiłam chwilowo zmienić grafikę bloga na taką bardziej świąteczną ;) Przynajmniej tu będzie śnieg :(
Papatki <3 ....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz