sobota, 20 grudnia 2014

Coś pod choinkę...

                                                  Doberek Wszystkim!

    Na wstępie chciałam było przeprosić, že nie nie zamieściłam żadnego wczoraj :( Ale wiecie pościka Jak To Jest siedem Lekcji potem DODATKOWY i tak Jakoś zabrakło mi czasu.Ale Już jestem, mam Nadzieje, Ze wy jesteście ZE MNA i Nie ma co martwić Się <3 Dzis na blogu małe Propozycje prezentów i Prenumeruj recenzje pod choinkę.Znajdziecie tu Opisy Gier, Filmów, Książek o koniach Oraz różnorodnych Gadżetów z końmi <3 wiec zaczynajmy ....
******************************* KSIĄŻKI ****************** ***********

1. "Koń na receptę"

Piękna i wzruszająca książka Agaty Widzowskiej Pasiak opowiadająca o grupie dzieci biorących udział w zajęciach hipoterapeutycznych w pewnej stadninie.Tam nawiązują niezwykłą więź z poznanymi zwierzętami.Akcja toczy się wokół tytułowego konia-Szoguna, którego właścicielka chce zabrać ze stadniny.Dzieci nie mogąc się z tym pogodzić postanawiają zapłacić za pozostawienie Konia ...

2. '' Koń zwany cieniem "


Historia niby banalna,a jednak legendarna.Młoda dziewczyna,która praktycznie wychowywała się w stajni pewnego dnia traci ukochaną klacz.Coś w niej pęka ... do czasu ..... do czasu kiedy na swojej drodze spotyka konia.Konia wychudzonego, wystawionego na aukcje ......




3. "Heartland"


Historia niezwykłej Młodzieży kochającej konie.W książkach przeczytamy o Ich niezwykłych przygodach, więzi, która łączyła ich z końmi oraz miłosnych zagadkach związanych z paczką przyjaciół ...


4. "Mounty Roberts"



Jego książki są naprawdę godne polecenia <3 Opisuje w nich sposoby zaklinania koni, ujeżdżania, pracy, z końmi,poskramianie ich oraz wiele wiele innych ...






********************************* FILMY ******************************


1. "Niezwyciężony Sekretariat"



Córka właściciela stajni hodowlanej przejmuje gospodarstwo Ojca i poświęca się wychowaniu konia wyścigowego imieniem Sekretariat ...







2. "Czas Wojny"




Osobicie mój ukochany film <3 Historia Konia posłanego na wojne,który z całych sił dąży do powrotu do swojego ukochanego właściciele.....



3. "Mustang z Dzikiej Doliny"




Film animowany.Piękny Oraz wzruszający, opowiadający o losach Konia, Który utracił Wolność ....



********************************** GRY *******************************


1. "Kocham konie"






Fajna gierka polegająca na opiece nad koniśem, trenowaniu oraz braniu udziału w zawodach ....







2. "Saddle Club"




Wcielasz Się w Nowej uczennicę Szkółki Jazdy konnej.W grze rozwiązujesz poszczególne zadania zdającprzy tym test jezdzieckiki, biorąc udział w zawodach, łapiąc dzikie konie lub opiekując się żrebaczkami <3










***************************** Gadżety ******************** ***********


1. POKÓJ DLA KONIARY <3


2. Do Szkoły <3

 Słodki PIÓRNK :)

                
       Elegancka I KUNIKOWA!
  






ZABIERAMY KUNIKI NA WYCIECZKĘ? : D













Wierny obrońca kluczy <3










WSTYD BY MI BYŁO NAPISAĆ TYM SPRAWDZIAN NA 2 <.>


******************************************************

Na dziś zrobić Tyle Kochani;) Mam Nadzieje, że ktos zaczerpnie z dzisiejszego pościka pomysł na prezent lub urządzenie swojego pokoju.Oczywiście zachęcam do przeczytania Książek oraz obejżenia Filmów czy zagrania w Gry, które dzisiaj wam przedstawiłam.Wszystkie są tego warte <3 Ja Już kończe,a wy oceniajcie, komentujcie, obserwujcie mnie (niedosłownie: D) oraz co tam Jeszcze chcecie.Patki ...
************************************************************************


1 komentarz:

  1. Przepraszam za złą jakość,ale coś mi się w klawiaturze poknociło <.>

    OdpowiedzUsuń