czwartek, 18 grudnia 2014

Kącik poetycki?

                                                              Cześć kochani!
  
    Dziś krótko ponieważ jest już trochę póżno,a jutro do szkoły :( Nie miałam pomysłu czym was dziś obdarować więc wymyśliłam mały kącik poetycki <3 Zamieszczę wam kilka moim zdaniem ,fajnych wierszy o koniach oraz kilka refleksji na temat jezdzectwa,a więc.......niech lektura was wciągnie...

 ****************************WIERSZYKI***************************

   





*****************************REFLEKSJE*************************** 









Wiem że nie postarałam się za bardzo ale wynagrodzę wam to ;) Naprawdę jestem już padnięta,jutro jeszcze wigilia klasowa i na dodatkowy się pouczyć wypada :P

Tak czy siak mam nadzieje,że może któraś z tych jakże mądrych i pięknych refleksji zostanie w waszym sercu na dłużej.Na dziś to tyle ja się żegnam i Do Juterka <3
************************************************************************
PS: Jeśli w tym momencie przeczytałeś/łaś ten wpis lub na bieżąco czytasz mojego bloga to gorąco proszę o wpis w komentarzu jak oceniasz mój blog po tych podajże 4 wpisach i co o nim sądzisz.To dla mnie ważne.Widzę,że naprawdę dużo osób codziennie odwiedza "Poradnie początkującej amazonki" za co BAAAARDZO WAM DZIĘKUJE i cieszę się,że jesteście ze mną :* Jednak ani razu nie pojawiły się jeszcze oceny ani komentarze co do mojego bloga,co troszkę podcina mi skrzydła,więc proszę CIĘ tak Ciebie,właśnie Ciebie,nie patrz się tak po prostu zostaw komentarzyk :) Ojojoj zaraz jeszcze zabrzmi to tak jak bym wymuszała od was komentarze :O Nic z tych rzeczy! Po prostu chcę wiedzieć na czym stoje,co Ci się podoba w moim blogu,a co denerwuje i tyle ;) Oki teraz już naprawdę Papatki i do jutra .Liczę na CIEBIE!WAS!NAS!<3
************************************************************************


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz