niedziela, 11 stycznia 2015

Podziękowanie

                                    Doberek wszystkim !

   Jak już pewnie zauważyliście mój blog zyskał nowe oblicze a mianowicie została zmieniona oprawa graficzna oraz szablon mam nadzieje że nie popękały wam monitory i mój nowy wystrój jest w miare znośny :) Wielkie podziękowania należą się mojej koleżance za jej wysiłek,który włożyła w wykonanie tego cuda i zniosła wszystkie moje widzimiśe i wymagania związane z szablonem <3 Prowadzi ona swojego własnego bloga,na którym możecie zamawiać dla siebie szablony oraz tła na blogi oraz wykorzystywać stworzone już przez nią i publikowane prace :) Na dole posta znajdziecie link do jej bloga oraz e-mail <3 Ja się żegnam i powracam już nie długo <3

link: http://grafika-itp.blogspot.com
e-mail: ila8styl@gmail.com


PS: Serdecznie prosze o opinie mojego bloga i linki do waszych blogów :) Bez waszych opiń nwm czy mój blog się wam podoba i czy jest wart dalszego prowadzenia :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz